Sunday, September 18, 2011

Go Tartan!

Ekose!



It is a known fact that I am crazy, crazy about tartan. The mix of colors and patterns in these photos are just beautiful. The turquoise piping of the plaid chair is perfect.

Ekose desenler için çıldırdığım bilinen bir gerçek. Bu fotoğraflardaki renk ve desenlerin birleşimi beni hazzın doruklarına ulaştırdı. Kareli berjerin turkuaz biyeli oluşu muhteşem.


I'm not a fan of pied de poule but it looks sweet in gray/white. I love that the headboard and skirting are made from different tartans. This bedroom is fall wonderland for me.

Pied de poule (kaz ayağı) desenini sevmem ama gri/beyaz renklerde sevimli görünüyor. Yatak başı ve eteğinin farklı kumaşlardan yapılmasını çok sevdim. Bu yatak odası benim için bir sonbahar cenneti.


I will never ever grow tired of tartan.

Ekoseden asla, asla sıkılmayacağım. 

Photos: Rachel Whiting, Styling: Claudia Bryant for Living Etc UK October 2011.

3 comments:

Anonymous said...

Kaz ayağı deseni hangisi, Alis? Ben anlayamadım.

pelinpembesi said...

ekoseli battaniyeleri severim ama bunlarda güzelmiş:))

alis said...

Müge, 2. ve 3. fotoğraflarda arkadaki duvar kağıdı. Ama minik minik olduğu ve gri-beyaz olduğu için pötikare gibi duruyor.